Üzleti feltételek
ÁLTALÁNOS
SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK (ÁSZF)
www.infoplanet.hu
hatályos: 2018-02-02-től
Preambulum
Üdvözöljük honlapunkon! Köszönjük, hogy vásárlása
során bennünket tisztel meg bizalmával!
Kérjük, hogy megrendelése véglegesítése előtt
figyelmesen olvassa el a jelen dokumentumot, mert megrendelése véglegesítésével
Ön elfogadja a jelen ÁSZF tartalmát!
Ha a jelen Általános Szerződési Feltételekkel, a
honlap használatával, az egyes termékekkel, a vásárlás menetével kapcsolatban
kérdése merült fel, vagy amennyiben egyedi igényét szeretné velünk megbeszélni,
úgy kérjük, vegye fel munkatársunkkal a kapcsolatot a megadott elérhetőségeken!
Impresszum: a Szolgáltató (Eladó,
Vállalkozás) adatai
Név: CEUDO Kft.
Székhely: 2800
Tatabánya, Kőszikla utca 2.
Levelezési cím: 2800
Tatabánya, Kőszikla utca 2.
Nyilvántartásba vevő hatóság: A
Komárom-Esztergom Megyei Bíróság mint Cégbíróság
Cégjegyzékszám: 11-09-017825
Adószám: 23057656-2-11
Képviselő: Szórád Éva
Telefonszám: +36-30/4274817
E-mail: shop [kukac] infoplanet.hu
Honlap: http://www.infoplanet.hu
Bankszámlaszám: 10400913-50526577-70851000
Tárhelyszolgáltató adatai
Név: ICON MÉDIA
Kft.
Székhely: 6000
Kecskemét, Csóka u. 26
Elérhetőség: 06-70/518-1943, info@webdigital.hu
Fogalmak
Felek: Eladó és Vevő együttesen
Fogyasztó: a szakmája, önálló
foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy
Fogyasztói szerződés: olyan
szerződés, melynek egyik alanya fogyasztónak minősül
Honlap: http://www.infoplanet.hu weboldal,
amely távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköznek minősül
Szerződés: Eladó és Vevő között a Honlap
és elektronikus levelezés igénybevételével létrejövő adásvételi szerződés
Távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan
eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében –
szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a
címzés nélküli nyomtatvány, a szabványlevél, a sajtótermékben közzétett
hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes
hozzáférést biztosító eszköz
Távollévők között kötött szerződés: olyan
fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás
nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű
fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a
szerződő felek kizárólag távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt
alkalmaznak
Termék: a Honlap kínálatában szereplő,
a Honlapon forgalomba hozott és értékesítésre szánt minden birtokba vehető
forgalomképes ingó dolog, mely a Szerződés tárgyát képezi
Vállalkozás: a szakmája, önálló
foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy
Vevő/Ön: a Honlapon keresztül vételi
ajánlatot tevő szerződést kötő személy
Jótállás: A fogyasztó és a vállalkozás között kötött
szerződések esetén (a továbbiakban: fogyasztói szerződés) a Polgári
Törvénykönyv szerinti,
a) a szerződés teljesítéséért vállalt jótállás, amelyet
a vállalkozás a szerződés megfelelő teljesítéséért a jogszabályi
kötelezettségén túlmenően vagy annak hiányában önként vállal, valamint
b) a jogszabályon alapuló kötelező jótállás
Vonatkozó jogszabályok
A Szerződésre különösen az alábbi jogszabályok
vonatkoznak:
1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről;
2001. évi CVIII. törvény az elektronikus kereskedelmi
szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások
egyes kérdéseiről;
2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről (PTK);
151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet az egyes tartós
fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról;
45/2014 (II.26) kormányrendelet a fogyasztó és a
vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól;
19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet a fogyasztó és
vállalkozás közötti szerződés keretében eladott dolgokra vonatkozó szavatossági
és jótállási igények intézésének eljárási szabályairól
Az ÁSZF hatálya, elfogadása,
megváltoztatása
A közöttünk létrejövő szerződés tartalmát – a
vonatkozó kötelező érvényű jogszabályok rendelkezései mellett – a jelen
Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF), valamint a honlapon
található további tájékoztatások határozzák meg. Ennek megfelelően tartalmazza
a jelen ÁSZF az Önt és bennünket illető jogokat és kötelezettségeket, a
szerződés létrejöttének feltételeit, a teljesítési határidőket, a szállítási és
fizetési feltételeket, a felelősségi szabályokat, valamint az elállási jog
gyakorlásának feltételeit.
Ön a megrendelése véglegesítése előtt köteles megismerni
a jelen ÁSZF rendelkezéseit. A webáruházunkon keresztül történő vásárlással Ön
elfogadja a jelen ÁSZF rendelkezéseit, és az ÁSZF maradéktalanul az Ön és az
Eladó között létrejövő szerződés részét képezi.
A jelen ÁSZF rendelkezéseit az Eladó a vonatkozó
jogszabályok keretei között jogosult megváltoztatni. Kérjük, hogy az ÁSZF
rendelkezéseit minden vásárlás előtt szíveskedjen elolvasni! Az ÁSZF esetleges
módosítása a honlapon történő megjelenéstől érvényes. Az esetleges
változtatások a már addig létrejött szerződéseket (visszaigazolt
megrendeléseket) nem érintik.
A szerződés nyelve, a szerződés
formája
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nyelve a
magyar nyelv.
A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó szerződések nem minősülnek írásba foglalt
szerződéseknek, azokat az Eladó nem iktatja.
E-számlázás
Társaságunk a 2007. évi CXXVII. törvény 175. §. szerinti elektromos számlát
alkalmaz. Ön a jelen ÁSZF elfogadásával belegyezését adja az elektronikus
számla alkalmazásához.
Árak
Az árak forintban értendők, tartalmazzák a 27%-os ÁFÁ-t.
Az árak tájékoztató jellegűek, az árváltozás jogát fenntartjuk.
Panaszügyintézés és jogérvényesítési
lehetőségek
A fogyasztó a termékkel vagy az Eladó tevékenységével
kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
- Telefon: +36-30/4274817
- Internet
cím: http://www.infoplanet.hu
- E-mail: shop
[kukac] infoplanet.hu
A fogyasztó szóban vagy írásban közölheti a vállalkozással a
panaszát, amely a vállalkozásnak, illetve a vállalkozás
érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő
forgalmazásával, illetve értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló
magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozik.
A szóbeli panaszt a vállalkozás köteles azonnal megvizsgálni, és szükség
szerint orvosolni. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet,
vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a vállalkozás a panaszról
és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet
felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz
esetén helyben a fogyasztónak átadni. Telefonon vagy egyéb elektronikus
hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a
fogyasztónak legkésőbb 30 napon belül - az írásbeli panaszra adott válaszra
vonatkozó előírásoknak megfelelően - az érdemi válasszal egyidejűleg
megküldeni. Egyebekben pedig az írásbeli panaszra vonatkozóan az alábbiak
szerint köteles eljárni. Az írásbeli panaszt a vállalkozás - ha
az Európai Unió közvetlenül alkalmazandó jogi aktusa eltérően nem rendelkezik -
a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben
megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. Ennél
rövidebb határidőt jogszabály, hosszabb határidőt törvény állapíthat meg. A
panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles. A telefonon
vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli
panaszt a vállalkozás köteles egyedi azonosítószámmal ellátni.
A panaszról felvett jegyzőkönyvnek tartalmaznia kell
az alábbiakat:
- a fogyasztó neve, lakcíme,
- a panasz előterjesztésének helye, ideje, módja,
- a fogyasztó panaszának részletes leírása, a
fogyasztó által bemutatott iratok, dokumentumok és egyéb bizonyítékok
jegyzéke,
- a vállalkozás nyilatkozata a fogyasztó panaszával
kapcsolatos álláspontjáról, amennyiben a panasz azonnali kivizsgálása
lehetséges,
- a jegyzőkönyvet felvevő személy és - telefonon
vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt
szóbeli panasz kivételével - a fogyasztó aláírása,
- a jegyzőkönyv felvételének helye, ideje,
- telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési
szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a panasz egyedi
azonosítószáma.
A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati
példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre
bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a vállalkozás köteles a
fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint
- mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A
tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a
fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület
székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A
tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói
jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
Amennyiben az Eladó és a fogyasztó között esetlegesen fennálló fogyasztói
jogvita a tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési
lehetőségek állnak nyitva a fogyasztó számára:
Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben
a fogyasztó fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal
fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz
elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.
A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint
illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/
Bírósági eljárás. Ügyfél
jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti
érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.
évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952. évi III.
törvény rendelkezései szerint.
Tájékoztatjuk, hogy Ön velünk szemben fogyasztói
panasszal élhet. Amennyiben az Ön fogyasztói panaszát elutasítjuk, úgy Ön
jogosult az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető
Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának
feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje
a vitás ügy rendezését. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme
alapján - az illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt
békéltető testület illetékes.
A vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.
Ennek keretében fennáll a vállalkozásoknak a békéltető testület felhívására
történő válaszirat megküldési kötelezettsége, továbbá
kötelezettségként kerül rögzítésre a békéltető testület előtti megjelenési
kötelezettség („meghallgatáson egyezség létrehozatalára
feljogosított személy részvételének biztosítása”).
Amennyiben a vállalkozás székhelye
vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető
kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége
a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének
felajánlására terjed ki.
A fenti együttműködési kötelezettség
megszegése esetén a fogyasztóvédelmi hatóság rendelkezik hatáskörrel, amely
alapján a jogszabályváltozás következtében a vállalkozások jogsértő magatartása
esetén kötelező bírságkiszabás alkalmazandó,
bírságtól való eltekintésre nincs lehetőség. A fogyasztóvédelemről szóló
törvény mellett módosításra került a kis- és középvállalkozásokról szóló
törvény vonatkozó rendelkezése is, így a kis- és középvállalkozások esetén sem
mellőzhető majd a bírság kiszabása.
A bírság mértéke kis- és
középvállalkozások esetén 15 ezer forinttól 500 ezer forintig terjedhet, míg a
számviteli törvény hatálya alá tartozó, 100 millió forintot meghaladó éves
nettó árbevétellel rendelkező, nem kis- és középvállalkozás esetén 15 ezer
forinttól, a vállalkozás éves nettó árbevételének 5%-áig, de legfeljebb 500
millió forintig terjedhet. A kötelező bírság bevezetésével a jogalkotó a
békéltető testületekkel való együttműködés nyomatékosítását, illetve a
vállalkozásoknak a békéltető testületi eljárásban való aktív részvételének
biztosítását célozza.
A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági
eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a
fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között,
ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok
egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása
érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére
tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő
kötelezettségekkel kapcsolatban.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére
indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani: az
írásbeliség követelményének levél, távirat, távgépíró vagy telefax útján,
továbbá bármely egyéb olyan eszközzel is eleget lehet tenni, amely a címzett
számára lehetővé teszi a neki címzett adatoknak az adat céljának megfelelő
ideig történő tartós tárolását, és a tárolt adatok változatlan formában és
tartalommal történő megjelenítését.
A kérelemnek tartalmaznia kell
- a
fogyasztó nevét, lakóhelyét vagy tartózkodási helyét,
- a
fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás nevét, székhelyét vagy érintett
telephelyét,
- ha a
fogyasztó az illetékességet az illetékes békéltető testület helyett
kérelmezett testület megjelölését,
- a
fogyasztó álláspontjának rövid leírását, az azt alátámasztó tényeket és
azok bizonyítékait,
- a
fogyasztó nyilatkozatát arról, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással
közvetlenül megkísérelte a vitás ügy rendezését
- a
fogyasztó nyilatkozatát arra nézve, hogy az ügyben más békéltető testület
eljárását nem kezdeményezte, közvetítői eljárás nem indult, keresetlevél
beadására, illetve fizetési meghagyás kibocsátása iránti
kérelemelőterjesztésére nem került sor,
- a
testület döntésére irányuló indítványt,
- a
fogyasztó aláírását.
A kérelemhez csatolni kell azt az okiratot, illetve
annak másolatát (kivonatát), amelynek tartalmára a fogyasztó bizonyítékként
hivatkozik, így különösen a vállalkozás írásbeli nyilatkozatát a panasz
elutasításáról, ennek hiányában a fogyasztó rendelkezésére álló egyéb írásos
bizonyítékot az előírt egyeztetés megkísérléséről.
Ha a fogyasztó meghatalmazott útján jár el, a
kérelemhez csatolni kell a meghatalmazást.
A Békéltető Testületekről bővebb információ itt érhető
el: http://www.bekeltetes.hu
A területileg illetékes Békéltető Testületekről bővebb
információ itt érhető el: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek
Az egyes területileg illetékes Békéltető Testületek
elérhetőségei:
Baranya Megyei Békéltető Testület
Cím: 7625 Pécs, Majorossy I. u. 36.
Telefonszám: 06-72-507-154
Fax: 06-72-507-152
E-mail: abeck@pbkik.hu; mbonyar@pbkik.hu
Bács-Kiskun Megyei Békéltető Testület
Cím: 6000 Kecskemét, Árpád krt. 4.
Telefonszám: 06-76-501-500; 06-76-501-525, 06-76-501-523
Fax: 06-76-501-538
E-mail: bekeltetes@bacsbekeltetes.hu; mariann.matyus@bkmkik.hu
Honlap: www.bacsbekeltetes.hu
Békés Megyei Békéltető Testület
Cím: 5600 Békéscsaba, Penza ltp. 5.
Telefonszám: 06-66-324-976
Fax: 06-66-324-976
E-mail: eva.toth@bmkik.hu
Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Békéltető Testület
Cím: 3525 Miskolc, Szentpáli u. 1.
Telefonszám:06-46-501-091;06-46-501-870
Fax: 06-46-501-099
E-mail: kalna.zsuzsa@bokik.hu
Budapesti Békéltető Testület
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefonszám: 06-1-488-2131
Fax: 06-1-488-2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Csongrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12.
Telefonszám: 06-62-554-250/118
Fax: 06-62-426-149
E-mail: bekelteto.testulet@csmkik.hu
Fejér Megyei Békéltető Testület
Cím: 8000 Székesfehérvár, Hosszúsétatér 4-6.
Telefonszám:06-22-510-310
Fax: 06-22-510-312
E-mail: fmkik@fmkik.hu
Győr-Moson-Sopron Megyei Békéltető Testület
Cím: 9021 Győr, Szent István út 10/a.
Telefonszám: 06-96-520-217
Fax: 06-96-520-218
E-mail: bekeltetotestulet@gymskik.hu
Hajdú-Bihar Megyei Békéltető Testület
Cím: 4025 Debrecen, Vörösmarty u. 13-15.
Telefonszám: 06-52-500-710
Fax: 06-52-500-720
E-mail: korosi.vanda@hbkik.hu
Heves Megyei Békéltető Testület
Cím: 3300 Eger, Faiskola út 15.
Telefonszám: 06-36-429-612
Fax: 06-36-323-615
E-mail: hkik@hkik.hu
Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Békéltető Testület
Cím: 5000 Szolnok, Verseghy park 8. III. emelet 305-306.
Telefonszám: 06-56-510-621, 06-20-373-2570
Fax: 06-56-510-628
E-mail: bekeltetotestulet@jnszmkik.hu
Komárom-Esztergom Megyei Békéltető Testület
Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
Telefonszám: 06-34-513-027
Fax: 06-34-316-259
E-mail: szilvi@kemkik.hu
Nógrád Megyei Békéltető Testület
Cím: 3100 Salgótarján, Alkotmány út 9/A.
Telefonszám: 06-32-520-860
Fax: 06-32-520-862
E-mail: nkik@nkik.hu
Pest Megyei Békéltető Testület
Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.
Telefonszám: 06-1-269-0703
Fax: 06-1-474-7921
E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu
Somogy Megyei Békéltető Testület
Cím: 7400 Kaposvár, Anna u.6.
Telefonszám: 06-82-501-026
Fax: 06-82-501-046
E-mail: skik@skik.hu
Szabolcs-Szatmár-Bereg Megyei Békéltető Testület
Cím: 4400 Nyíregyháza, Széchenyi u. 2.
Telefonszám: 06-42-311-544
Fax: 06-42-311-750
E-mail: bekelteto@szabkam.hu
Tolna Megyei Békéltető Testület
Cím: 7100 Szekszárd, Arany J. u. 23-25. III. emelet
Telefonszám: 06-74-411-661
Fax: 06-74-411-456
E-mail: kamara@tmkik.hu
Vas Megyei Békéltető Testület
Cím: 9700 Szombathely, Honvéd tér 2.
Telefonszám: 06-94-312-356
Fax: 06-94-316-936
E-mail: vmkik@vmkik.hu
Veszprém Megyei Békéltető Testület
Cím: 8200 Veszprém, Radnóti tér 1. földszint 116.
Telefonszám: 06-88-429-008
Fax: 06-88-412-150
E-mail: bekelteto@veszpremikamara.hu
Zala Megyei Békéltető Testület
Cím: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi u. 24.
Telefonszám: 06-92-550-513
Fax: 06-92-550-525
E-mail: zmbekelteto@zmkik.hu
Online vitarendezési platform
Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe
a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra,
hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy
kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják
érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.
Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt
termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz
fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.
A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen
kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testületet.
Az online vitarendezési platform itt érhető el: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&lng=HU
Szerzői jogok
A szerzői jogról szóló 1999. évi LXXVI. törvény
(továbbiakban: Szjt.) 1. § (1) bekezdése értelmében a weboldal szerzői műnek
minősül, így annak minden része szerzői jogi védelem alatt áll. Az Szjt. 16. §
(1) bekezdése alapján tilos a weboldalon található grafikai és szoftveres
megoldások, számítógépi programalkotások engedély nélküli felhasználása,
illetve bármely olyan alkalmazás használata, amellyel a weboldal, vagy annak
bármely része módosítható. A weboldalról és annak adatbázisából bármilyen
anyagot átvenni a jogtulajdonos írásos hozzájárulása esetén is csak a
weboldalra való hivatkozással, forrás feltüntetésével lehet. A
jogtulajdonos: CEUDO Kft.
Részleges érvénytelenség,
magatartási kódex
Ha az ÁSZF valamely pontja jogilag hiányos vagy
hatálytalan, attól még a szerződés további pontjai érvényben maradnak és a
hatálytalan vagy hibás rész helyett az alkalmazandó rendelkezései érvényesek.
Az Eladónak nincs a fogyasztókkal szembeni
tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti
magatartási kódexe.
A digitális adattartalom működése,
műszaki védelmi intézkedések
A weboldalon megjelenő adatokat szolgáltató szerverek
elérhetősége évi 99,9% feletti. Rendszeresen mentés készül a teljes
adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.A
weboldalon megjelenő adatokat MSSQL és MySQL adatbázisban tároljuk. Az
érzékeny adatok megfelelő erősségű titkosítással vannak tárolva, kódolásukhoz
processzorba épített hardveres támogatást használunk.
A termékek lényeges tulajdonságaira
vonatkozó tájékoztatás
A honlapon a megvásárolható termékek lényeges
tulajdonságairól az egyes termékeknél szereplő leírásokban adunk tájékoztatást.
A termékoldalon található adatok tájékoztató jellegűek! A képek esetenként
illusztrációk, a színek nem mindig felelnek meg a valóságnak!
Az adatbeviteli hibák javítása -
Felelősség a megadott adatok valóságáért
Önnek a megrendelés során a megrendelés véglegesítése
előtt folyamatosan lehetősége van az Ön által bevitt adatok módosítására (a
böngészőben a vissza gombra kattintva az előző oldal nyílik meg, így akkor is
javíthatóak a bevitt adatok, ha Ön már a következő oldalra lépett). Felhívjuk a
figyelmét, hogy az Ön felelőssége, hogy az Ön által megadott adatok pontosan
kerüljenek bevitelre, hiszen az Ön által megadott adatok alapján kerül
számlázásra, illetve szállításra a termék. Ön a megrendelésével tudomásul
veszi, hogy az Eladó jogosult az Ön hibás adatbeviteléből, a pontatlanul
megadott adatokból eredő minden kárát és költségét Önre hárítani. Az Eladó a
pontatlan adatbevitel alapján történő teljesítésért felelősségét kizárja.
Felhívjuk a figyelmét arra, hogy a rosszul megadott e-mail cím vagy a
postafiókhoz tartozó tárhely telítettsége a visszaigazolás kézbesítésének hiányát
eredményezheti és meggátolhatja a szerződés létrejöttét.
Eljárás hibás ár esetén
Előfordulhat, hogy – pl. technikai hiba miatt - hibás
ár szerepel a honlapon. Hibás ár esetén a megrendelést (az Ön ajánlatát) a
hibás áron nem áll módunkban elfogadni, és nem vagyunk kötelesek a terméket
hibás áron értékesíteni. Hibás áron történő ajánlattétel esetén nem jön létre
szerződés közöttünk. Amennyiben Ön hibás áron tesz ajánlatot, a rendszer azt
automatikusan visszaigazolja, ez azonban nem minősül az ajánlat elfogadásának a
részünkről. Hibás áron történő Ön általi ajánlattétel (megrendelés) esetén az
Eladó munkatársa felhívja az Ön figyelmét a helyes árra, és felajánlhatja a
helyes áron történő szerződéskötést. Ön a hibás ár helyett az Eladó által
közölt helyes áron nem köteles ajánlatot tenni, és szerződést kötni. Ez esetben
nem jön létre szerződés a felek között.
A honlap használata
A termék
kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei
közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb
ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a
„Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár
„Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett
termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt
leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a
mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár
automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.
A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét,
leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket,
akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van
kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új
vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar
vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció
során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne
regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a
rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell
jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és
szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes
átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét,
bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés
tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés”
gombra.
Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a
termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban
ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a
pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási
feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy
hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a
korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal
tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer
megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél
elálljon a szerződéstől.
A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.
Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van
lehetősége.
Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a
rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés
beérkezéséről és (később) egyet a várható szállítási időpontról. Telefonos
egyeztetés esetén hívja az ügyfélszolgálatot vagy az e-mailben található
telefonszámok bármelyikét.
A rendelés véglegesítése
(ajánlattétel)
Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár
tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön
adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelés elküldése” gombra
kattintva zárhatja le megrendelését. A honlapon közölt információk nem
minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A
jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Ön minősül ajánlattevőnek,
és a szerződés az Ön által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által
történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint
Ön a „Megrendelés elküldése” gomb
megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni,
és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén -
fizetési kötelezettséget von maga után.
Rendelés feldolgozása, a szerződés
létrejötte
Önt az ajánlata 48 órás időtartamban köti. Amennyiben
az Ön ajánlatát a jelen általános szerződési feltételek szerint 48 órán belül
nem igazolja vissza az Eladó, Ön mentesül az ajánlati kötöttsége alól.
A rendelések feldolgozása két lépcsőben történik.
Önnek bármilyen időpontban lehetősége van a megrendelés leadására. A
rendelésről először egy automata visszajelzést kap, ami csak annak tényét
rögzíti, hogy az Ön megrendelése a honlapon keresztül megérkezett, de ez a
visszaigazolás nem minősül az Ön ajánlata elfogadásának. Amennyiben Ön azt
észleli, hogy az automata visszaigazoló e-mail értesítés az Ön adatait tévesen
tartalmazza (pl. név, szállítási cím, telefonszám, stb.), úgy Ön köteles ennek
tényét – a helyes adatok megadásával egyidejűleg – velünk e-mail útján
haladéktalanul közölni. Amennyiben Ön a megrendelésétől számított 24 órán belül
nem kapja meg az automata visszaigazoló e-mailt, úgy kérjük, vegye fel velünk a
kapcsolatot, mert elképzelhető, hogy megrendelése technikai okok miatt nem
érkezett meg rendszerünkbe.
Az Eladó legkésőbb az Ön ajánlatának elküldését követő
munkanap során egy második e-mail útján visszaigazolja az Ön ajánlatát. A
szerződés az Ön által tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön
létre (második visszaigazolás).
Fizetési módok
Banki átutalás
A termékek ellenértékét - a kiállított díjbekérő
alapján - banki átutalás útján is rendezheti. A termékek kiszállítására a
vételár beérkezését követően kerül sor. Ezzel a fizetési móddal a termék
szállítási határideje hosszabb, mint az utávételes vásárlással. Az átutaláshoz
szükséges adatok:
Kedvezményezett bankja:Kereskedelmi és Hitelbank
Kedvezményezett neve: CEUDO Kft.
Kedvezményezett számlaszáma: 10400913-50526577-70851000
Utánvétel
Amennyiben a postai kiszállítást választotta és a
rendelés értékét a csomag kézhezvételekor kívánja kiegyenlíteni, akkor válassza
az "Utánvétel" fizetési módot. Az utánvételes fizetés 500.000 ft-os
összegig vehető igénybe.
Átvételi módok, átvételi díjak
Házhozszállítás futárszolgálattal
Árukiszállítási szolgáltatásunk a kiszállítási igények
jelentős részére vidékre és Budapesten belül is díjmentes. Nettó 20.000 Ft-os
áruértéket el nem érő kiszállítások esetén Budapestre és vidékre egységesen
nagyon kedvező áron, nettó 1.000 Ft térítés ellenében szállítjuk házhoz
partnereink megrendeléseit.
Házhoz szállítás bővebb ismertetése
1-2 munkanapra, 8-17h között történő
kiszállítás.
- rendelési
határidő: 13:00
- lehetséges
szállítási célpontok: az ország bármely
pontjára
- szállítási
díj: nettó 20.000 Ft számla érték alatt - 1
000 Ft
- szállítási
díj: nettó 20.000 Ft számla érték felett - INGYENES
MPL futárszolgálat
Csomagját a Magyar Posta Logisztika (MPL) futárszolgálata szállítja házhoz.
Így ha Ön esetleg nem tartózkodik a kézbesítési címen a futár érkezésekor,
akkor is átveheti a küldeményt a kapott értesítővel a postahivatalban 10 napig.
Ezen szállítási mód díja bruttó 2540 Ft.
Teljesítési határidő
A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési
határidő a rendelés visszaigazolásától számított legfeljebb 30 nap. Ez a
szállítási határidő tájékoztató jellegű, az ettől történő eltérést minden esetben
e-mail útján jelezzük. Jelen általános szerződési feltételek elfogadásával Ön
tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a
kártérítési felelősségét kifejezetten kizárja.
Jogfenntartás, tulajdonjogi kikötés
Előfordulhat, hogy a honlapunkon szereplő egyes
termékek gyártása megszűnt. Erre tekintettel fenntartjuk a jogot a már
visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben.
Részben történő teljesítés kizárólag az Önnel történő egyeztetést követően kerülhet
sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra
kerül az összeg az Ön részére 5 munkanapon belül.
Adatvédelmi nyilatkozat
Adatkezelési
tájékoztató
Adatkezelő neve, elérhetőségei
Az adatkezelő megnevezése: CEUDO Kft. (a
továbbiakban: Adatkezelő)
Az adatkezelő levelezési címe: 2800
Tatabánya, Kőszikla utca 2.
Az adatkezelő e-mail címe: shop [kukac]
infoplanet.hu
Az adatkezelő telefonszáma: +36-30/4274817
Honlap: http://www.infoplanet.hu
A honlapon végzett adatkezelések
jogszabályi háttere, jogalapja, célja, a kezelt személyes adatok köre, valamint
az adatkezelés időtartama
A cookie-k használatával kapcsolatos
tájékoztatás
Mi az a cookie?
Az Adatkezelő a honlap látogatása során úgynevezett cookie-kat (sütiket)
használ. A cookie betűből és számokból álló információcsomag, amit honlapunk az
Ön böngészőjének küld el azzal a céllal, hogy elmentse bizonyos
beállításait, megkönnyítse a honlapunk használatát és közreműködik abban, hogy
néhány releváns, statisztikai jellegű információt gyűjtsünk a látogatóinkról. A
cookie-k (sütik) nem tartalmaznak személyes információkat, és nem alkalmasak az
egyéni felhasználó azonosítására. A cookie-k (sütik) gyakran olyan egyéni
azonosítót tartalmaznak - egy titkos, véletlenül generált számsort - amelyet az
Ön eszköze tárol. Néhány cookie (süti) a honlap bezárása után megszűnik, néhány
pedig hosszabb időre tárolásra kerül számítógépén.
A cookie-k jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési jogról és az
információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és az
elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal
összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény
rendelkezései jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés
a) pontjával összhangban az Ön hozzájárulása.
A honlap által használt cookie-k főbb jellemzői:
A működéshez szigorúan szükséges cookie-k: Ezek a
cookie-k a weboldal használatához nélkülözhetetlenek, és lehetővé teszik a
weboldal alapvető funkcióinak használatát. Ezek hiányába az oldal számos
funkciója nem lesz elérhető az Ön számára. Ezen típusú cookie-k élettartama
kizárólag a munkamenet idejére korlátozódik.
A felhasználói élmény javítását szolgáló
cookie-k: Ezek a cookie-k információkat gyűjtenek a felhasználó
weboldalhasználatáról, például, hogy mely oldalakat látogatja leggyakrabban,
vagy milyen hibaüzenetet kap a weboldalról. Ezek a cookie-k nem gyűjtenek a
látogatót azonosító információkat, vagyis teljesen általános, névtelen
információkkal dolgoznak. Az ezekből nyert adatokat a weboldal teljesítményének
javítására használjuk. Ezen típusú cookie-k élettartama kizárólag a munkamenet
idejére korlátozódik.
employee_login_last_email Bejelentkezésnél
az emailcímet tárolja a böngésző bezárásáig.
Ealrm, ealem, ealpw Permanens
beléptetést biztosít. Élettartama 180 nap.
come_from Beléptetés
átirányítást végez. Élettartama 10 perc.
predictionio Felhasználó
azonosító cookie személyre szabott hirdetések ajánlásához. Élettartama 3 hónap.
currency A vásárló
pénznemét tárolja. Élettartama 30 nap.
Utoljára megtekintett termék cookie: Rögzíti a
termékeket, amiket utoljára megtekintett a látogató. Élettartamuk 60 nap.
Utoljára megtekintett kategória cookie: Rögzítit az
utoljára megtekintett kategóriát. Élettartama 60 nap.
Mobil verzió, design cookie: Érzékeli a
látogató használt eszközt, és mobilon átvált teljes nézetre. Élettartama 365
nap.
Cookie elfogadás cookie: Az oldalra
érkezéskor a figyelmeztető ablakban elfogadja a cookiek tárolásáról szóló
nyilatkozatot. Élettartama 365 nap.
Kosár cookie: A kosárba
helyezett termékeket rögzíti. Élettartama 365 nap.
Amennyiben Ön nem fogadja el a cookie-k használatát,
akkor bizonyos funkciók nem lesznek elérhetőek az Ön számára. A cookie-k
törléséről bővebb tájékoztatást az alábbi linkeken találhat:
- Internet
Explorer: http://windows.microsoft.com/en-us/internet-explorer/delete-manage-cookies#ie=ie-11
- Firefox: https://support.mozilla.org/en-US/kb/cookies-information-websites-store-on-your-computer
- Chrome: https://support.google.com/chrome/answer/95647?hl=en
A megrendeléssel és a számlázással
kapcsolatos adatkezelés
Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési
jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és
a számvitelről szóló 2000. évi C. törvény (Sztv.) rendelkezései jelentik. Az
adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az
Ön hozzájárulása, valamint – hozzájárulása visszavonása esetén – az Infotv. 6 §
(5) bekezdése a) pontja alapján az Adatkezelőt terhelő, Sztv-ben megfogalmazott
jogi kötelezettség teljesítése.
Az adatkezelés célja:
A jogszabályoknak megfelelő számla kiállítása és a
számviteli bizonylat-megőrzési kötelezettség teljesítése. Az Sztv. 169. §
(1)-(2) bekezdése alapján a gazdasági társaságoknak a könyvviteli elszámolást
közvetlenül és közvetetten alátámasztó számviteli bizonylatot meg kell
őrizniük.
A kezelt adatok köre:
Név, cím, e-mail cím, telefonszám.
Az adatkezelés időtartama:
A kiállított számlákat az Sztv. 169. § (2) bekezdése
alapján a számla kiállításától számított 8 évig meg kell őrizni. Tájékoztatjuk
arról, hogy amennyiben a számla kiállításához adott hozzájárulását visszavonja,
az Adatkezelő az Infotv. 6. § (5) bekezdés a) pontja alapján jogosult a számla
kiállítása során megismert személyes adatait 8 évig megőrizni.
Az áruszállításhoz kapcsolódó
adatkezelés
Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési
jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.)
előírásai jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a)
pontjával összhangban az Ön hozzájárulása.
Az adatkezelés célja:
Az áruszállítás esetében az adatkezelés célja az, hogy
a megrendelt árut az Ön igényéhez alkalmazkodva szerződéses partnerünk
közreműködésével kiszállítsuk az Ön számára.
A kezelt adatok köre:
Név, cím, e-mail cím, telefonszám.
Az adatkezelés időtartama:
Az Adatkezelő az adatokat a megrendelt áru
kiszállításának időtartamáig kezeli.
A hírlevél-küldéssel kapcsolatos
adatkezelés
Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési
jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és
a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló
2008. évi XLVIII. törvény (Grt.) jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv.
5. § (1) bekezdés a) pontjával és a Grt. 6. § (1)-(2) bekezdésével összhangban
az Ön hozzájárulása.
Az adatkezelés célja:
Az adat kezelésének célja az, hogy értesüljön a
legfrissebb és legjobb ajánlatokról, akciókról. Tájékoztatjuk arról, hogy a hírlevélben
nem csak az Adatkezelő, hanem más gazdasági társaságok reklámjait is
elhelyezzük, azonban számukra az Ön személyes adatait nem adjuk át, nem
továbbítjuk.
A kezelt adatok köre:
Név, cím, e-mail cím, telefonszám.
Az adatkezelés időtartama:
Az érintett hozzájárulásának visszavonásáig.
A személyre szabott reklámok
küldésével és megjelenítésével kapcsolatos adatkezelés
Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési
jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és
a gazdasági reklámtevékenység alapvető feltételeiről és egyes korlátairól szóló
2008. évi XLVIII. törvény (Grt.) jelentik. Az adatkezelés jogalapja az Infotv.
5. § (1) bekezdés a) pontjával és a Grt. 6. § (1)-(2) bekezdésével összhangban
az Ön hozzájárulása.
Az adatkezelés célja:
Az adat kezelésének célja az, hogy az Ön igényeihez és
preferenciáihoz legjobban igazdó, személyre szabott ajánlatokat juttassunk el
az Ön számára.
A kezelt adatok köre:
Név, cím, e-mail cím, telefonszám, vásárolt termékek
Az adatkezelés időtartama:
A hozzájárulásának visszavonásáig.
A regisztrációval együtt járó
adatkezelés
Az adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja:
Az adatkezelés hátterét az információs önrendelkezési
jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (Infotv.) és
a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) jelentik. Az
adatkezelés jogalapja az Infotv. 5. § (1) bekezdés a) pontjával összhangban az
Ön hozzájárulása.
Az adatkezelés célja:
A regisztráció során megadott adatok tárolásával az
Adatkezelő kényelmesebb szolgáltatást tud biztosítani (pl. az érintett adatait
újabb vásárláskor nem kell ismét megadni)
A kezelt adatok köre:
Az adatkezelés során az Adatkezelő az Ön nevét, lakcímét,
telefonszámát, e-mail címét, a megvásárolt termék jellemzőit és a vásárlás
időpontját kezeli.
Az adatkezelés időtartama:
A hozzájárulásának visszavonásáig.
További adatkezelések
Amennyiben az Adatkezelő további adatkezelést kíván
végezni, akkor előzetes tájékoztatatást nyújt az adatkezelés lényeges
körülményeiről (adatkezelés jogszabályi háttere és jogalapja, az adatkezelés
célja, a kezelt adatok köre, az adatkezelés időtartama).
Tájékoztatjuk Önt arról, hogy a hatóságok törvényi
felhatalmazáson alapuló, írásbeli adatkéréseit az Adatkezelőnek teljesítenie
kell. Az Adatkezelő az adattovábbításokról az Infotv. 15. § (2)-(3)
bekezdésével összhangban nyilvántartást vezet (mely hatóságnak, milyen
személyes adatot, milyen jogalapon, mikor továbbított az Adatkezelő), amelynek
tartalmáról kérésére az Adatkezelő tájékoztatást nyújt, kivéve, ha a
tájékoztatását törvény kizárja.
Adatfeldolgozó igénybevételéről és
az adatkezeléshez kapcsolódó tevékenységükről
A személyes adatok tárolására
irányuló adatfeldolgozás
Az adatfeldolgozó megnevezése: ShopRenter.hu
Kft.
Az adatfeldolgozó elérhetőségei: Telefonszám: +36-1/234-5012, E-mail
cím: info@shoprenter.hu
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli
szerződés alapján a személyes adatok tárolását végzi. A személyes adatok
megismerésére nem jogosult.
Az adatfeldolgozó megnevezése: ICON MÉDIA
Kft.
Az adatfeldolgozó elérhetőségei: Telefonszám: 06-70/518-1943, E-mail
cím: info@webdigital.hu
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli
szerződés alapján a személyes adatok tárolását végzi. A személyes adatok
megismerésére nem jogosult.
Az áruszállítással összefüggő
adatfeldolgozói tevékenység
Az adatfeldolgozó megnevezése: SPRINTER
Futárszolgálat Korlátolt Felelősségű Társaság
Az adatfeldolgozó székhelye: 1097 Budapest,
Táblás utca 39.
Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36
1/803-6300
Az adatfeldolgozó e-mail címe: info@sprinter.hu
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli szerződés alapján
közreműködik a megrendelt áru kiszállításában. Ennek során az Adatfeldolgozó a
vevő nevét, címét és a telefonszámát a megrendelt áru kiszállításának
időtartamáig kezelheti, ezt követően haladéktalanul törli.
Az adatfeldolgozó megnevezése: DPD HUNGÁRIA
KFT.
Az adatfeldolgozó székhelye: 1158
BUDAPEST, KÉSMÁRK U. 14/B
Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36 1 501
6200
Az adatfeldolgozó e-mail címe: dpd@dpd.hu
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli szerződés alapján
közreműködik a megrendelt áru kiszállításában. Ennek során az Adatfeldolgozó a
vevő nevét, címét és a telefonszámát a megrendelt áru kiszállításának
időtartamáig kezelheti, ezt követően haladéktalanul törli.
Az adatfeldolgozó megnevezése: Magyar Posta
Zrt.
Az adatfeldolgozó székhelye: 1138
Budapest, Dunavirág utca 2-6.
Az adatfeldolgozó telefonszáma: +36 (40)
313-233
Az adatfeldolgozó e-mail címe: uzleti.ugyfelszolgalat@posta.hu
Az Adatfeldolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli szerződés alapján
közreműködik a megrendelt áru kiszállításában. Ennek során az Adatfeldolgozó a
vevő nevét, címét és a telefonszámát a megrendelt áru kiszállításának
időtartamáig kezelheti, ezt követően haladéktalanul törli.
Könyveléssel kapcsolatos adatkezelés
Az adatfeldolgozó megnevezése: HAZAI ADÓ.HU
Kft.
Az adatfeldolgozó székhelye: 1203
Budapest Téglagyártó utca 16.
Az adatfeldolgozó telefonszáma: 0670/944-8696
Az adatfeldolgozó e-mail címe: hazaiado@gmail.com
Az Adatfelodolgozó az Adatkezelővel kötött írásbeli
szerződés alapján közreműködik a számlviteli bizonylatok könyvelésében. Ennek
során az Adatfeldolgozó az érintett nevét és címét a számviteli
nyilvántartáshoz szükséges mértékben, a Sztv. 169. § (2) bekezdésének megfelelő
időtartamban kezeli, ezt követően haladéktalanul törli.
Adatbiztonsági intézkedések
Az Adatkezelő kijelenti, hogy megfelelő biztonsági
intézkedéseket hozott annak érdekében, hogy a személyes adatok védje a
jogosulatlan hozzáférés, megváltoztatás, továbbítás, nyilvánosságra hozatal,
törlés vagy megsemmisítés, valamint a véletlen megsemmisülés és sérülés,
továbbá az alkalmazott technika megváltozásából fakadó hozzáférhetetlenné válás
ellen.
Az adatkezelés során Önt megillető
jogok
Az adatkezelés időtartamán belül Önt megilleti:
- a
tájékoztatáshoz való jog,
- az
adatok helyesbítéséhez való jog,
- az
adatok törléséhez való jog,
- az
adatok zárolásához való jog,
- a tiltakozás
joga.
Ön az adatkezelés időtartamán belül tájékoztatást
kérhet az Adatkezelőtől a személyes adatai kezeléséről. Az Adatkezelő a kérelem
benyújtásától számított legrövidebb idő alatt, legfeljebb azonban 25 napon
belül írásban, közérthető formában tájékoztatja Önt a kezelt adatokról, az
adatkezelés céljáról, jogalapjáról, időtartamáról, továbbá – amennyiben az
adatok továbbítására is sor került – arról, hogy kik és milyen célból kapják
vagy kapták meg az adatokat.
Ön az adatkezelés időtartamán belül kérheti, hogy az
Adatkezelő a személyes adatait helyesbítse. A kérésének az Adatkezelő legkésőbb
15 napon belül eleget tesz.
Önnek lehetősége van a személyes adatainak törlését
kérni, amelynek az Adatkezelő legkésőbb 15 napon belül eleget tesz. A törlés joga
nem terjed ki arra, ha az Adatkezelőt törvény kötelezi az adatok további
tárolására, illetve arra az esetre, sem ha az Infotv. 6. § (5) bekezdésével
összhangban az Adatkezelő jogosult a személyes adatok további kezelésére (így
például a számlázással összefüggésben).
Ön kérheti, hogy az Adatkezelő zárolja a személyes
adatot, ha az adatok végleges törlés sértené az érintett jogos érdekeit. Az így
zárolt személyes adat kizárólag addig kezelhető, ameddig fennáll az az a cél,
amely a személyes adat törlését kizárta.
Ön tiltakozhat személyes adatának kezelése ellen,
- ha a
személyes adatok kezelése vagy továbbítása kizárólag az Adatkezelőre
vonatkozó jogi kötelezettség teljesítéséhez vagy az Adatkezelő, adatátvevő
vagy harmadik személy jogos érdekének érvényesítéséhez szükséges, kivéve
kötelező adatkezelés esetén és az Infotv. 6. § (5) bekezdésében foglalt
esetben;
- ha a
személyes adat felhasználása vagy továbbítása – az Ön hozzájárulása nélkül
– közvetlen üzletszerzés, közvélemény-kutatás vagy tudományos kutatás céljára
történik.
Az Adatkezelő a tiltakozást a kérelem benyújtásától
számított legrövidebb időn belül, de legfeljebb 15 napon belül megvizsgálja,
annak megalapozottsága kérdésében döntést hoz, és döntéséről Önt írásban
tájékoztatja. Ha az adatkezelő az érintett helyesbítés, zárolás vagy törlés
iránti kérelmét nem teljesíti, a kérelem kézhezvételét követő 25 napon belül
írásban vagy az érintett hozzájárulásával elektronikus úton közli a
helyesbítés, zárolás vagy törlés iránti kérelem elutasításának ténybeli és jogi
indokait.
Jogorvoslati lehetőségek
Amennyiben Ön szerint az Adatkezelő megsértette
valamely, az adatkezelésre vonatkozó törvényi rendelkezést, vagy nem
teljesítette valamely kérelmét, akkor vélelmezett jogellenes adatkezelés
megszüntetése érdekében a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság
vizsgálati eljárását kezdeményezheti (levelezési cím: 1530 Budapest, Pf.: 5.,
e-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu).
Tájékoztatjuk emellett arról is, hogy az adatkezelésre
vonatkozó törvényi rendelkezések megsértése esetén, vagy ha az Adatkezelő nem
teljesítette valamely kérelmét, akkor az Adatkezelővel szemben bírósághoz
fordulhat.
Adatvédelmi nyilvántartásba történő
bejelentkezés
Az Infotv. rendelkezései értelmében az Adatkezelőnek
bizonyos adatkezeléseit be kell jelentenie az adatvédelmi nyilvántartásba.
Adatkezelési tájékoztató módosítása
Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy jelen
adatkezelési tájékoztatót módosítsa. A honlap módosítás hatálybalépését követő
használatával elfogadja a módosított adatkezelési tájékoztatót.
Fogyasztói tájékoztató
Fogyasztói tájékoztató a
45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet alapján
Tájékoztató a fogyasztó vevőt
megillető elállási jogról
A fogyasztót a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §
szerint megilleti az indokolás nélküli elállás joga. A fogyasztó az elállási
jogát
a) termék adásvételére irányuló szerződés esetén
aa) a terméknek,
ab) több termék adásvételekor, ha az egyes termékek
szolgáltatása eltérő időpontban történik,az utoljára szolgáltatott terméknek,
a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól
eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy
napon belül gyakorolhatja.
A jelen pontban foglaltak nem érintik a fogyasztó azon
jogát, hogy az e pontban meghatározott elállási jogát a szerződés megkötésének
napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja.
Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés
megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés
megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
Elállási nyilatkozat, a fogyasztót
megillető elállási vagy felmondási jog gyakorlása
A fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20.
§-ban biztosított jogát az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján, vagy a
jelen – és a honlapról is letölthető - nyilatkozat-minta felhasználásával
gyakorolhatja az alábbi címre megküldéssel: 2800
Tatabánya, Kőszikla utca 2.; shop [kukac] infoplanet.hu
Nyilatkozat-minta elálláshoz
Címzett: CEUDO Kft.
Cím: 2800
Tatabánya, Kőszikla utca 2.
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy
gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek
adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés
tekintetében:
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem
visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki
átutalással fizessük vissza):
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat
esetén)
Kelt
-----------------
A fogyasztó elállási nyilatkozatának
érvényessége
Az elállási jogot határidőben érvényesítettnek kell
tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a 14 naptári napos határidőn belül
elküldi.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az
elállás jogát e rendelkezéssel összhangban gyakorolta.
Az Eladó a fogyasztó elállási nyilatkozatát annak
megérkezését követően köteles elektronikus adathordozón visszaigazolni.
Az Eladó kötelezettségei a fogyasztó
elállása esetén
Az Eladó visszatérítési
kötelezettsége
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22.
§-nak megfelelően eláll a szerződéstől, az Eladó legkésőbb az elállásról való
tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó
által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a
teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket, így a szállítási díjat is.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ez a rendelkezés nem vonatkozik a legkevésbé
költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási mód választásával
okozott többletköltségekre.
Az Eladó visszatérítési
kötelezettségének módja
A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22. §-nak
megfelelő elállás vagy felmondás esetén az Eladó a fogyasztónak visszajáró
összeget a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti
vissza. A fogyasztókifejezett beleegyezése alapján az Eladó a visszatérítésre
más fizetési módot is alkalmazhat, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen
többletdíj nem terhelheti. A Fogyasztó által hibásan és/vagy pontatlanul
megadott bankszámlaszám vagy postai cím következtében történő késedelem miatt
az Eladó-t felelősség nem terheli.
Többletköltségek
Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges
szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, az Eladó nem
köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Ilyen esetben a
feltüntetett általános szállítási díjtételek erejéig áll fenn visszatérítési
kötelezettségünk.
Visszatartási jog
Az Eladó mindaddig visszatarthatja a fogyasztónak
visszajáró összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy
kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte; a kettő közül a korábbi
időpontot kell figyelembe venni. Utánvéttel feladott küldeményeket nem áll
módunkban elfogadni.
A fogyasztó kötelezettségei elállása
vagy felmondása esetén
A termék visszaszolgáltatása
Ha a fogyasztó a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 22.
§-nak megfelelően eláll a szerződéstől, köteles a terméket haladéktalanul, de
legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni,
illetve az Eladónak vagy az Eladó által a termék átvételére meghatalmazott
személynek átadni. A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a
fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A termék visszaszolgáltatásával
kapcsolatos költségek viselése
A fogyasztó viseli a termék visszaküldésének
költségét. A terméket az Eladó címére kell visszaküldeni.
Fogyasztó felelőssége az
értékcsökkenésért
A fogyasztó a termék jellegének, tulajdonságainak és
működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő
értékcsökkenésért felel.
Az elállási jog kizártsága
Az Eladó kifejezetten felhívja az Ön figyelmét, hogy
Ön nem gyakorolhatja elállási jogát a 45/2014 (II.26.) Korm. Rendelet 29. §. (1)
bekezdésében foglalt esetekben, így különösen a „c” és az „e” pontban
meghatározottak esetén: „olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a
fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan
termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak; „olyan
zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai
okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza.
Kellékszavatosság,
termékszavatosság, jótállás
A fogyasztói tájékoztató jelen pontja a 45/2014
(II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014
(II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazásával készült.
Kellékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön az Eladó hibás teljesítése esetén az Eladóval
szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv
szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye
alapján?
Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági
igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek
közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára
más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a
kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti
az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön
is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a
szerződéstől is elállhat.
Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is
áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt,
vagy arra az Eladó adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön
kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után
haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő
hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés
teljesítésétől számított, haznált termékek esetén egy éves, új termékek esetén két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági
jogait már nem érvényesítheti.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági
igényét?
Ön az Eladóval szemben érvényesítheti
kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai
érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a
kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb
feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó
nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön
köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában
is megvolt.
Termékszavatosság
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása
szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt
érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye
alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás
termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba
hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a
gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön
termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi
forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő
elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel
érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog
gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját
termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül
termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül
termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a
terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta
forgalomba, vagy
- a hiba
a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában
nem volt felismerhető vagy
- a
termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából
ered.
A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő
egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással
párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes
érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre
vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Jótállás
Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?
Hibás teljesítés esetén szerződés alapján a kötelezett
jótállásra köteles.
Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg
jótállás alapján?
Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó
kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a
kötelező jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó Termékek esetén az
Eladó jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben
érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult
felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a
felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is
érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő
elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a
kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően
alkalmazni. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel
jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása,
vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az
üzembe helyezés napjával kezdődik. Az egy éven túli esetleges jótállási
igényekkel kapcsolatban szíveskedjen a gyártóhoz fordulni!
A jótállás kötelező esetei:
- Háztartási
készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen hűtőszekrény,
fagyasztó, kombinált hűtőszekrény, villanytűzhely, mosógép, centrifuga,
szárítógép és ezek bármely kombinációja, mosogatógép, vasaló, vízmelegítő,
fűtő-, légkondicionáló- és egyéb légállapot-szabályozó berendezés,
porszívó, gőzzel működő tisztítógép, szőnyegtisztító-gép, padlósúroló- és
fényesítőgép, varrógép, kötőgép, villanybojler, szivattyú;
- villamos
energiával működtetett konyhai kisgépek 10 000 Ft eladási ár felett, így
különösen mikrohullámú sütő, kenyérsütő, kenyérpirító, kávéfőző,
kávéfőzőgép, vízforraló, konyhai robotgép, grillsütő, olajsütő, ostyasütő,
fánksütő, gofrisütő, szendvicssütő, elektromos palacsintasütő, elektromos
pizzasütő, elektromos rotyogtatófazék, elektromos serpenyő, elektromos
popcorn készítő, elektromos kontaktgrill, forgónyárs, mini tűzhely,
rizsfőző készülék, tésztafőző, tojásfőző, ételpároló, légkeveréses
főzőedény, gyümölcsaszaló;
- gázkészülékek
10 000 Ft eladási ár felett, így különösen tűzhely, konvektor, gázkazán,
gázbojler, gázgrill, gázzsámoly, gázsütő, gázperzselő, gázlámpa;
- motoros
kerti gépek és nem motoros kertészeti eszközök 10 000 Ft eladási ár
felett, így különösen kapálógép, fűnyíró, fűkasza, tologatós fűnyíró;
- motoros
kézi szerszámok 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen láncfűrész,
fúrógép, ütvefúrógép, sarokköszörű, körfűrész, gyalu;
- legalább
egyéves kihordási idejű gyógyászati segédeszközök és készülékek, valamint
napszemüvegek 10 000 Ft eladási ár felett;
- egészségmegőrző
termékek és eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen elektromos
masszírozó, mágneses termék, fényterápiás eszköz;
- közlekedési
eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen kerékpár, elektromos
kerékpár, elektromos roller, quad, motorkerékpár, segédmotoros kerékpár,
személygépkocsi, lakóautó, lakókocsi, utánfutós lakókocsi, utánfutó;
- motoros
vízi járművek 10 000 Ft eladási ár felett;
- gyermekgondozási
cikkek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen pelenkázó-, illetve
mosdató-állvány, babakocsi, magas- és asztalra szerelhető etetőszék,
biztonsági gyermekülés;
- gyermekmegfigyelő
berendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen légzésfigyelő,
szívhangfigyelő, bébiőrző;
- gyermekhinták,
csúszdák és hasonló tevékenységet igénylő gyermekjátékok bel- és kültéri,
otthoni használatra 10 000 Ft eladási ár felett;
- világítástechnikai
termékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen lámpatest, fényforrás;
- biztonsági
riasztó- és jelzőberendezések 10 000 Ft eladási ár felett;
- elektronikus
hírközlő végberendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen
telefon, mobiltelefon, telefaxkészülék, több funkciós készülék;
- híradástechnikai
készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen üzenetrögzítő,
kihangosító készülék; műholdvevő és AM Micro antenna rendszerek és ezek
részegységei, televízió, projektor, videomagnó, rádió, autórádió, rádiós
ébresztőóra, műholdas helymeghatározó, lemezjátszó, szalagos és kazettás
magnó, CD-felvevő és lejátszó, DVD-felvevő és lejátszó, játékkonzol,
Blu-ray lejátszó és -író, asztali médialejátszó, egyéni hangrendszer,
keverőasztal, erősítő, hangszóró, hangfal, mikrofon és fülhallgató,
head-set;
- információtechnikai
készülékek 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen asztali számítógép,
laptop, note-book, tablet, PDA, monitor, nyomtató, szkenner,
fényképezőgép, film- és hangfelvevő kamera, videokamera és camcorder,
diktafon, fotónyomtató, film- és diaszkenner, MP3 és MP4 lejátszó,
hordozható médialejátszó, pendrive, memóriakártya, akkumulátor-töltő,
számológép, zsebszámológép;
- irodatechnikai
berendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen iratmegsemmisítő,
fénymásoló, laminálógép;
- írásvetítők
és filmtechnikai berendezések 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen
film- és írásvetítő, filmnagyító, filmelőhívó- és filmfeldolgozó készülék;
- optikai
eszközök 10 000 Ft eladási ár felett, így különösen távcső, látcső,
mikroszkóp, teleszkóp;
- hangszerek
10 000 Ft eladási ár felett;
- órák és
ékszerek 10 000 Ft eladási ár felett;
- bel- és
kültéri bútorok, fekvőmatracok 10 000 Ft eladási ár felett;
- mérőműszerek,
generátorok, tápegységek 10 000 Ft eladási ár felett;
- lőfegyverek
10 000 Ft eladási ár felett;
- sporteszközök,
vadászathoz és horgászathoz kapcsolódó eszközök 10 000 Ft eladási ár
felett;
- villamos
energiával működtetett szépségápolási eszközök 10 000 Ft eladási ár
felett, így különösen hajszárító, hajformázó, testszőrnyíró gép,
epillátor, villanyborotva;
- nemes
és félnemes szőrmésbőrből készült szőrmeruházati termékek 50 000 Ft
eladási ár felett;
- az
előzőekben felsorolt termékcsoportokhoz tartozó termékek tartozékai és
alkotórészei 10 000 Ft eladási ár felett.”
Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége
alól?
Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az
esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.
Felhívjuk a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt
kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási
igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont
Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül
megilletik.
Elállási nyilatkozat minta
Nyilatkozat-minta elálláshoz
Címzett: CEUDO Kft.
(cím: 2800 Tatabánya, Kőszikla utca 2.,
e-mail: shop [kukac] infoplanet.hu)
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy
gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek
adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés
tekintetében:
………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:
…………………………………………………………
A fogyasztó(k) neve: …………………………………………………………………………………
A fogyasztó(k) címe: …………………………………………………………………………………
A vételárat az alábbi bankszámlaszámra kérem
visszautalni (abban az esetben töltse ki, ha szeretné, hogy a vételárat banki
átutalással fizessük vissza):
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett
nyilatkozat esetén)
…………………………………………………………………………………
Kelt